Tuesday 10 April 2012



assalamualaikum to all readers :)

malam ni gase bosan sgat2..dah x tahu nak buat pe..tetibe rasa nak updated blog..hurm..i just want to say something..thanks awak coz sudi jadi sahabat saye..buat saye gembira..and paling penting thanks sebab paham perangai sye..yup sye memang cepat mara..and yet kuat merajuk..acane tuh?? pelik kan -,-' tapi bagus la wak ni..layan kan je sume perangai sye..btw, u are too sweet for me wan :) thanks for being my friend..special friend :D

saye engat lagi mase kat kedai makan..pakcik tuh tersalah bagi makanan..and then sye tarik muka coz pak cik tuh suwoh sye makan jugak..then sye ckap at wak, 'wak makan la nasi tuh'..

wak senyum je then wak makan..muka sye bengang habes kan?? wak mcam takut2 je tgok muka sye, memang funny habes la..huhu^^ then pakcik tu tanye nak order lain ke? * bole tnye pulak lagi!

dalam hati aku ni..fuhh sabar je la dengan perut berbunyi lagu rock..lapar tahap gaban pulak..haish...

then suddenly awak cakap pada sye :

dier : awak..jgan mara2 x baik taw..
me  : hurm sye geram!
dier : sabar la wak..
me  : sye memang mcam ni cepat mara..
dier : senyum je..
me  : agaknye sebab tu smpai skang sye xde pakwe..
dier : bantai ketawa..
me  : kelakar ke ape aku cakap? *dalam hati

tapi..aku sedar..laki mane je tahan ngan gurl yg panas baran kan? aku da try ubah..but so far, berkurang sikit je..huhu^^ pape pown, aku jnji nak jadik seorang yg penyabar..yup..but x janji la kan? susah kot..haha..btw, wish me luck friends :)


No comments:

Post a Comment