Monday 9 April 2012



TO BE HIS FRIEND, IS MY PLEASURE ^^

assalamualaikum to all readers ..

entry kali ni khas nak menceritakan tentang seseorang..ye lelaki yg pastinye..chewaahh..terlebih sudah..hurm dier seorang sahabat..yg bagi aku cukup istimewa..wahh miang nye ayat :P ngeh ngeh..dier seorang insan biasa..but xtahu la mcam mane nak describe..yg pasti dier ni lain sikit la..dier kelakar..pndai buat aku ketawa..and actually, dier memang suke ketawa..sngat2 ok! kalau berborak x sah la kan kalau dier x ketawa..haish.. >.<

but the point is..sejak dier hadir dalam hidup aku, aku x rase sunyi lagi..rase mcam happy je kawan dengan dier..yeahh kenyit mata sikit ;) haha..pernah sekali tuh iteowang chat at facebook dier cakap mcam ni pade aku :


dier : lepas ni kalau awak sedih..wak x kan sedih sorang2 lagi..
me  : eyh..nape lak ek?
dier : sebab saye sentiasa ade tok wak..
me  : so sweet :)


tercengang seketika aku dibuatnye tahu :o hehe..padahal dalam hati ad bunga2 cinta ni..ecehh..cam nak muntah hijau je bace ayat aku ni kan -,-'

nota kaki : entry ni khas untuk wak..muhammad faris izwan :D


No comments:

Post a Comment